sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Skyping with a dog!

Viikonloppu takana ja uus viikko edessä. Mahtava maanantai, idman-uutisia, kouluhommia ja viimenen vapaapäivä!

Eilen pidin hieman skypeneuvottelua äitin koiran kanssa, joka kuulemma vaikutti suhteellisen kummastuneelta kun mun ääni kuulu muttei ihmistä näkyny. Sekin on päässyt netin ihmeelliseen maailmaan mukaan! Vaan kuka ei olis. Nyt kun kaikki 60+ ihmiset seikkailevat netin äärettömässä ulottuvuudessa miksei kotieläimetki sais!

Huhuhuh! Eilen huomasin pienen harmittavan jutun, bassoradio ei enää toimi mun itunesissa. Ja oon koittanu kaikkeni, TODELLAKIN KAIKKENI (ihmiskauppaa harkiten) saadakseni sen toimii. Not happening.. Me so sad
Tyydyn siis espanjalaiseen kommariradioon jossa pyörii 10 min välein sama mainos jossa sanotaa jtn pommista..

Täytyy siis alkaa keksiin muuta puuhaa ku toi radio..
Päätin menneellä viikolla että liityn koulun liikuntaklubiehin ja oon jo saanut sovitettua mun aikatauluun mm. trampoliningiä. Harmi ettei täältä löydy omaa Glee-klubia. Olin valmis liittymään kuoroon ja laulamaan Madonnaa.
Yritän löytää myös jotain radioa ja media-alan koulutoimintaa, tosin se on hieman vaikeempaa ku ne on yleensä luokkakohtaisia.

Täällä tuntuu hengaavan aika paljon suomalaisia, joka on ollu mulle hieman ylläri. Parasta on kuitenki se et pystyy tunnistaan niitä. Niissä huonoo puolta on se et ne hyvin äkkiä vaihtaa kielen ekaks kotimaiseks ja sitten muut tuntee ittensä diskriminisoiduiks, tai ei nyt ihan. Ranskalaiset kieltäytyy kommunikoimasta omalla kielellään ja ovat kaiken aikaa aika ängri. Ne puhuu mielellää keskenänsäkin englantia, jotta niiden kielitaito kehittyis. Ihailtavaa.

On näköjään taas aika sukeltaa sosiologian kuumottavaan tekstikirjaan!!

Keep you posted!

ShantiShanti!

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti