perjantai 23. syyskuuta 2011

It's FRIDAY FRIDAY FRIDAAAYYYY!!

Viikko takana ja täytyypi alkaa ottaa hieman vakavamielisemmin tuo koulu että saa noita hommia tehtyä. Mulla on aina perjantait vapaita nii saan sellasen hieman pidennetyn vlopun.
Yliopisto on jees, niit kielien kursseja en oo viel saanu tosin kasaan ja kuulin ettei ekavuosilaiset voi periaatteessa suorittaa niitä, et voi mennä kyl istuun niille tunneille muttei niistä saa mitään suoritusmerkintää.. noh mut kuhan pääsee harjottaa kieltä nii ens vuonna se menee sit paljon paremmin.

Tänä viikonloppuna tosi moni meidän asunnosta lähti käymään kotona eli täällä pitäis olla hiljasta.. no mut eipä ookkaan! Ranskatar kutsu eilen illalla pari ystäväänsä tänne etkoilemaan ja oli tosi hauskaa et ne tuli käymään. Tosin tossa 4-5 aikaa aamulla ku ihmiset oli "out of their face" eli pl-e-xiiiiiittt ja ne tuli himaan ja alko laittaan ruokaa. Dear looooordd!! Heräsin siihen että laseja särky ja 'equador' pärähti soimaan. Nyt oon 3h yöunia vajaampi ja mun päässä jyskyttää kunnon konemusa. Noh mut toisaalta, tnä on mun vapaapäivä eli ei kai se nyt nii kamalaa oo.

Eilen keskusteltiin näiden mun kämppisten kanssa kotona olevista lemmikeistä ja huomasin kaipaavani Maunua ja.. noh sitä koiraa.. Jotenkin on aina tottunu että taloudessa on joku elukka jota voi leikittää tai vähän kiusata aina sillon tällön kun _itellä_ on tylsää. Noh ei ny. Ei kiusata mut esim. Maunun paijaus on ihanaa!!

Ajateltii tänää hieman lähteä käymään keskustassa pyörähtään ja katteleen jostain mulle aamutossuja ja sen sellaista kamaa. Ei mitään isompaa.
Täytyis alottaa radiotuotannon tehtäviä, a.k.a kuunnella radioo ja kertoo miltä sen kuuntelu tuntui. Meil on ihan mahtava opettaja sillä kurssilla. FOK!

Keep you posted!

ShantiShanti!

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti